Monday, August 9, 2010

Pendapatan Harian Melalui Shamelin

Melalui Shamelin anda mendapat peluang untuk membina sebuah empayar pernigaan antarabangsa dengan modal sekecil RM290 (Semenanjung) atau RM320 (Sabah Dan Sarawak).

Dengan modal tersebut anda :
1. Mendapat Jus Manggis 6 botol dihantar terus ke rumah atau pejabat anda yang bernilai sama dengan wang anda
2. Mendapat Sistem Pejabat Maya dengan website yang sangat canggih yang bernilai paling minima RM100,000. Diberikan kepada anda secara PERCUMA. Anda tidak perlu pejabat atau kedai fizikal. Anda hanya perlu Sistem Pejabat Maya ini untuk menguruskan Perniagaan Global Shamelin Bina anda. Anda dibekalkan dengan id login dan password login ke Sistem Pejabat Maya anda.
3. Mendapat Hak untuk memperolehi komisen sebagai Agen Pemasaran produk-produk Shamelin Bina diseluruh dunia tanpa perlu membayar apa-apa yuran masuk atau yuran bulanan atau yuran tahunan atau yuran se umur hidup. Anda perolehi hak mendapat komisen ini secara percuma apabila anda membeli 6 botol Jus Manggis tadi. Hak komisen ini mempunyai 4 kategori mengikut pekej belian barang apabila mendaftar menjadi Agen Global Pemasaran Shamelin Bina. Hak Agen Basic ialah pendapatan sehari maxima RM450 sahaja. Hak Agen Silver ialah maxima komisen RM900 sehari. Hak Agen Gold ialah maxima RM1,800 sehari dan hak Agen Platinum maxima komisen sehari RM3,600. Pembelian pertama anda menentukan kategori agen anda. 6 botol adalah Agen Basic, 12 botol adalah Agen Silver, 24 botol ialah Agen Gold dan 48 botol ialah Agen Platinum. Bulan ini ada promosi siapa yang menjadi Agen Gold akan diupgrade secara automatik jadi Agen Platinum.

Pendapatan harian ini anda perolehi melalui belian barang kumpulan Agen-Agen dibawah rangkaian anda. Rangkaian anda dipecahkan kepada 2 kumpulan saja. Iaitu kumpulan sebelah kiri dan kumpulan sebelah kanan. Orang yang pertama anda lantik jadi Agen Global Shamelin Bina diletakkan disebelah kiri anda dan orang kedua diletak disebelah kanan anda. Setiap agen perlu melantik 2 agen baru. Setiap 6 botol yang dibeli oleh kumpulan Agen sebelah kanan anda akan dipasangkan dengan setiap 6 botol yang dibeli dikumpulan kiri anda. Setiap 6 botol kiri dan kanan anda, anda akan dibayar RM30 (RM25.50 tunai, RM4.50 dimasukkan ke tabung belian ulangan). Setiap hari Sistem Pejabat Maya anda akan mengira secara automatik semua belian barang dalam rangkaian anda diseluruh dunia.

Contoh :
Jika disebelah kiri anda, ada 60 botol Jus Manggis dan kanan anda ada 60 botol Jus Manggis dalam sehari, maka anda mendapat komisen RM300 pada hari itu yang dibayar pada tengah malam dimasukkan ke dalam eWallet anda, yang anda boleh masukkan kedalam akaun bank anda seminggu sekali. Anda boleh tukarkan wang eWallet dengan stokis jika anda mahu supaya anda dapat wang tunai hari-hari tanpa perlu ke bank.

Anda hanya perlu kenalkan 2 orang kawan saja dari 30 juta manusia di Malaysia, atau 250 juta penduduk Indonesia atau 7 billion penduduk dunia. Hanya 2 orang saja yang anda perlu kenalkan untuk memulakan rangkaian kumpulan kanan dan kiri anda. Setiap orang buat kerja sedikit iaitu lantik 2 Agen baru. Kerja yang sedikit-sedikit bila digabungkan menjadi kerja yang besar dan pendapatan harian yang besar. Setiap 6 botol jus manggis dinamakan 1 set. Jika ada 120 set belian Agen kumpulan dikiri dan kanan anda sehari secara berkumpulan, maka anda mendapat RM3,600 pada hari itu. Jika berlaku setiap hari, sebulan anda mendapat komisen RM108,000. Setahun anda mendapat lebih SEJUTA RINGGIT MALAYSIA.

Semua itu bermula dengan anda membeli Jus Manggis Shamelin. Anda boleh upgrade dari Basic ke Silver ke Gold ke Platinum. Anda hanya perlu tambah saja jumlah yang kurang. Anda diberi tempoh 90 hari untuk upgrade status kategori agen anda, sebelum status anda menjadi kekal.

Tidak ada sesiapapun yang rugi bila membeli produk Jus Manggis Shamelin. Anda mengeluarkan wang RM290, anda mendapat nilai barang, sistem pejabat maya dan hak komisen global melebihi RM100,290.

Tidak ada perniagaan trading atau tradisional yang memberikan nilai belian yang setinggi itu.

Ambil lah langkah hari ini untuk membeli Jus Manggis Shamelin untuk anda mendapat kesemua keistimewaan yang dinyatakan diatas.

Anda tentukan dengan perancangan yang teratur pendapatan harian anda. Anda boleh target RM100 sehari atau lebih dari itu, mungkin RM1,000 sehari secara purata adalah impian anda. Mungkin RM10,000 sehari adalah impian anda. Tidak ada batas berapa yang boleh anda capai. Anda tentukan sendiri berapa yang anda mahu sesuai dengan kerja dan usaha anda mendidik dan membimbing agen-agen dalam rangkaian anda secara global.

No comments:

Post a Comment